lørdag 7. november 2009

Oi, hva skjer?


Jepp, du ser riktig..

Et splitter nytt blogginnlegg er lagt ut på Helene og Inger Lise's blogg..


Det nærmer seg 1-årsjubileum for "Sist-vi-la-ut-blogginnlegg".

Det er så lenge siden at jeg nesten hadde glemt hvordan jeg skulle lage et nytt innlegg.

Jeg sier det bare: Flaks for ALLE våre lesere at jeg ikke hadde glemt det ;)


Vi tenker å komme sterkt tilbake med blogginga når Helene kommer tilbake til Bergen etter nyttår, så bare å glede seg :)


Her kommer blogginnleggets egentlige poeng:


Tenk på det du...!!


3 kommentarer:

Silje sa...

Den var dyp... I like it!
Godt å se deg igjen på bloggen deres.

anne berit sa...

Tankevekkande!

Litt seint ute, men kjekt at det e liv her igjen!:)

Eirin&Wilhelm sa...

Så stas med liv på bloggen! Gleder meg til fortsettelsen:)